...

Vätterfesten ä coolt, ja fan. Älskade Agnes, ehe.
Har upptäckt att kolasnören är jävligt goda, speciellt när man delar dom med någon.
Jag behöver nog explodera, dock vet jag inte vad jag tycker om att tänka tillbaka på vad jag gjorde för ett år sen. Svårt. Vill få nog snart.
Någonting i min vardag fattas så jag tycker att Lännä kan bli frisk. Det är dags nu.
Dessutom saknar hon livet, och livet saknar henne. Baby.
Har köpt en ny, stor ring och räknat ut att jag endast kommer få 200 kronor i lön den här månaden. Funderar på att köra "allmosa till dom fattiga" hela september.
Det gjorde inte ont att se dig igen, skrattade mest. Är sugen på fullkornspizza. Oj.
Blabla, osammanhängade text. Ska pilla upp sårskorpor nu,  hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nånting fattas i min vardag, så nu är jag på g. åt love it-pizza för att fira hemkomst från sjukhus. so much better than fullkorn.

ps. jobbar du torsdag?

2009-08-16 @ 16:21:27
Postat av: Anonym

En viss pojke tog mitt kolasnöre ;O

Alla saknar vi Lännä! <3

2009-08-16 @ 20:56:26
Postat av: Lännä

Jag saknar Gäddis med. Och Al. (har inget att göra, kollat din blogg typ 5 gånger nu. Läser samma inlägg om och om igen. Bra, bra!) puss

2009-08-16 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0