slutet.

Sista skoldagen är imorgon och jag har sån ångest. Jag som längtade så mycket efter det här, som bara ville lägga allting bakom mig och börja om, vill inte släppa taget.
För ärligt talat, de senaste tre åren har varit så jävla bra! Det kunde inte ha blivit bättre, jag har utvecklats och växt som person bland dom bästa och nu vill jag inte släppa taget och lämna det trygga. Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag är inte redo för att sluta än. Nu har jag insett hur mycket allt det här betyder för mig och just därför är det så sorligt att det ska sluta så här. Jag önskar verkligen att saker och ting kunde klarna upp innan dessa tre år avslutas, för tre år som dessa förtjänar ett bättre slut..


elefant 09.

Kommentarer
Postat av: Linnea

:((((((((((((((( vill inte än

2009-06-09 @ 20:21:54
URL: http://paarachutes.blogg.se/
Postat av: channie

det känns så sjukt..

2009-06-10 @ 00:24:20
URL: http://ohlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0